logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۲۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان:

رایزنی‌ها برای برقراری پرواز مستقیم زنجان-استانبول انجام شد/ پرواز نجف در صورت استقبال برقرار می‌شود

رایزنی‌ها-برای-برقراری-پرواز-مستقیم-زنجان-استانبول-انجام-شد-پرواز-نجف-در-صورت-استقبال-برقرار-می‌شود

مدیر فرودگاه زنجان از انجام رایزنی‌ها برای برقراری پرواز مستقیم زنجان-استانبول خبر داد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه فرودگاه زنجان برای برقراری پرواز کیش و نجف اشرف اظهار کرد: این پروازها در صورت استقبال برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان برقراری این پروازها مشخص نشده است، افزود: در روزهای آینده سعی می‌شود در مورد این موضوع اقداماتی انجام شود.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی عنوان کرد: استاندار زنجان نیز جلسه را با مدیرعامل این شرکت داشتند تا پرواز تهران را با هواپیماهای جدید ۷۰ نفره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام دهیم.

وی بیان کرد: از این هواپیماهای ۷۰ نفره می‌توان برای پرواز باکو و ترکیه نیز استفاده کرد.

قاسمی با بیان اینکه پروازهای ترکیه را ما از دو مسیر دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما علاوه بر اینکه از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی پیگیر پروازهای ترکیه هستیم راهکار دیگری را نیز برای برقراری این پروازها در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به سفر چند هفته‌ پیش هیئت تجاری از ازمیر ترکیه به استان زنجان افزود: بحث پرواز مستقیم نیز در این سفر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر فرودگاه زنجان اظهار داشت: ما به همراه استانداری زنجان، صنعت و معدن استان و اتاق بازرگانی پیگیر هستیم تا پرواز زنجان به استانبول را برقرار کنیم.

//س

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : محسن ] [ ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ ]
با سلام از سال ٩١ پيكير هستيد كه اين پرواز رو برقرار كنيد ولى هنوز هم خبرى نيست لطفا وعده دروغ ندهيد
فرم ارسال نظر